REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MOTOCYKLOWEGO CONCIERGE NA ABONAMENT
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług Motocyklowego Concierge przez firmę prowadzącą serwis namotocyklu.pl, zwaną dalej „Usługodawcą”.
2. Definicje:
– Usługodawca – podmiot prowadzący serwis namotocyklu.pl, świadczący usługi Motocyklowego Concierge i usługi doradcze.
– Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług Usługodawcy.
– Usługi – usługi Motocyklowego Concierge oraz usługi doradcze w zakresie odzieży i akcesoriów motocyklowych opisane na stronie https://namotocyklu.pl/motocyklowy-concierge-uslugi-doradcze/.
– Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem namotocyklu.pl.
– Abonament – odpłatna usługa świadczona przez Usługodawcę w formie pakietu BRONZE, SILVER lub GOLD VIP, umożliwiająca korzystanie z usług Motocyklowego Concierge przez okres 12 miesięcy.
3. Korzystanie z Usług oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
1. Usługodawca świadczy usługi w zakresie:
– Doradztwa w zakresie doboru odzieży motocyklowej
– Doradztwa w zakresie doboru akcesoriów motocyklowych
– Rozwiązywania problemów związanych z odzieżą i akcesoriami motocyklowymi
– Pomocy w obsłudze interkomów i urządzeń nawigacyjnych
– Wskazówek dotyczących pielęgnacji odzieży motocyklowej
– Wsparcia w realizacji motocyklowej pasji
– Innych usług doradczych związanych z wyposażeniem motocyklisty
2. Szczegółowy zakres Usług oraz aktualne ceny są dostępne na Stronie Usługodawcy.
3. Usługodawca oferuje następujące pakiety abonamentowe:
a) Pakiet BRONZE:
– Cena: 450 złotych brutto rocznie
– Zakres usług:
– Całoroczna opieka telefoniczna, mailowa oraz online doświadczonego motoconcierge
– Osobiste doradztwo telefoniczne/mailowe/online w zakresie doboru odzieży i akcesoriów motocyklowych – dni robocze, w godzinach 8-17
– Profesjonalna indywidualna opieka concierge – rozwiązywanie problemów związanych z odzieżą i akcesoriami motocyklowymi (obsługa interkomu i urządzeń nawigacyjnych, wskazówki dotyczące pielęgnacji odzieży, pomoc z doborem dodatkowych akcesoriów, asysta w razie problemów z zakupionymi produktami, wsparcie w realizacji motocyklowej pasji)
– Indywidualnie dopasowana oferta cenowa na produkty z asortymentu sklepu Defender
– Promocje i oferty na produkty motocyklowe dla subskrybentów
– Zniżki u partnerów projektu NA MOTOCYKLU
– Możliwość skorzystania z wiedzy i rekomendacji doradcy motocyklowego poparte 11-letnim doświadczeniem
b) Pakiet SILVER:
– Cena: 850 złotych brutto rocznie
– Zakres usług:
– Wszystkie usługi zawarte w Pakiecie BRONZE
– Stacjonarne indywidualne 2-godzinne spotkanie doradcze w sklepie Defender w Libertowie w dni robocze
– Opieka motoconcierge dla Klienta i jego pasażera
c) Pakiet GOLD VIP:
– Cena: 2000 złotych brutto rocznie
– Zakres usług:
– Wszystkie usługi zawarte w Pakiecie SILVER
– Opieka motoconcierge od poniedziałku do soboty 24h/dobę
– 4-godzinne spotkanie doradcze w sklepie Defender w Libertowie w komfortowym SHOWROOMIE w dni robocze, w ustalonym wcześniej terminie
– „CONCIERGE W SOBOTĘ NA WYŁĄCZNOŚĆ W DEFENDERZE” w ramach pakietu godzin doradczych
– Serwis kasku motocyklowego przed sezonem – inspekcja, regulacja, czyszczenie, odświeżanie wnętrza i wentylacji
– Pomoc w przygotowaniu do sezonu motocyklowego – ocena stanu odzieży motocyklowej i akcesoriów przed sezonem
– Ekskluzywne promocje i oferty dla subskrybentów pakietu GOLD VIP
– Usługa ozonowania kompletu odzieży motocyklowej – Klienta i pasażera – raz w okresie trwania abonamentu
§3. ZAMAWIANIE USŁUG
1. Zamówienie Usługi może nastąpić poprzez:
– Wypełnienie formularza kontaktowego na Stronie
– Kontakt telefoniczny
– Kontakt e-mailowy
– Inne kanały komunikacji wskazane na Stronie
2. Po otrzymaniu zgłoszenia, Usługodawca kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów zamówienia.
3. Warunkiem realizacji Usługi jest uzgodnienie zakresu prac, terminu wykonania oraz wynagrodzenia, a także dokonanie przedpłaty, jeśli jest wymagana.
4. W przypadku wyboru abonamentu, umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy od dnia aktywacji usługi.
§4. REALIZACJA USŁUG
1. Usługodawca zobowiązuje się do realizacji Usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem.
2. Termin realizacji Usługi jest ustalany indywidualnie z Klientem.
3. W przypadku niemożności realizacji Usługi w uzgodnionym terminie z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, Usługodawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Klienta i zaproponowania nowego terminu.
4. Klient zobowiązuje się do współdziałania z Usługodawcą w zakresie niezbędnym do realizacji Usługi, w tym do udzielania informacji dotyczących swoich preferencji, potrzeb i oczekiwań odnośnie odzieży i akcesoriów motocyklowych.
5. Godziny dostępności usług doradczych i concierge są uzależnione od wybranego pakietu abonamentowego:
– Pakiet BRONZE: dni robocze, w godzinach 8-17
– Pakiet SILVER: dni robocze, w godzinach 8-17
– Pakiet GOLD VIP: od poniedziałku do soboty, 24h/dobę
6. Spotkania doradcze w sklepie Defender w Libertowie odbywają się w terminach ustalonych z Klientem:
– Pakiet SILVER: 2-godzinne spotkanie w dni robocze
– Pakiet GOLD VIP: 4-godzinne spotkanie w dni robocze lub sobotę (w ramach usługi „CONCIERGE W SOBOTĘ NA WYŁĄCZNOŚĆ”)
§5. PŁATNOŚCI
1. Wynagrodzenie za Usługi jest zgodne z cennikiem pakietów abonamentowych.
2. Opłaty za pakiety abonamentowe wynoszą:
– Pakiet BRONZE: 450 zł brutto rocznie
– Pakiet SILVER: 850 zł brutto rocznie
– Pakiet GOLD VIP: 2000 zł brutto rocznie
3. W przypadku abonamentów, płatność dokonywana jest z góry za cały rok.
4. Płatności można dokonać:
– Przelewem bankowym na rachunek Usługodawcy 39 1050 1445 1000 0090 8318 9342
– Innymi metodami płatności wskazanymi przez Usługodawcę
5. Za dzień dokonania płatności uznaje się dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym Usługodawcy.
6. Po dokonaniu płatności, Usługodawca wystawia fakturę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi zgodnie z przepisami prawa.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
– Ukryte wady produktów rekomendowanych klientowi, które nie mogły zostać wykryte podczas analizy przeprowadzonej z należytą starannością
– Szkody powstałe wskutek podania przez klienta nieprawdziwych, niepełnych lub wprowadzających w błąd danych
– Szkody powstałe wskutek działania siły wyższej
– Skutki decyzji zakupowych podejmowanych przez klienta wbrew rekomendacjom usługodawcy
3. Usługodawca nie gwarantuje konkretnych efektów wynikających z korzystania z rekomendowanych produktów, gdyż zależą one od indywidualnych preferencji i sposobu użytkowania przez Klienta.
4. Odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia otrzymanego w ramach abonamentu.
§7. REKLAMACJE
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej na adres Usługodawcy wskazany na Stronie.
3. Reklamacja powinna zawierać:
– Dane identyfikacyjne Klienta
– Opis przedmiotu reklamacji
– Opis żądania Klienta
4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga dłuższego czasu, Usługodawca poinformuje o tym Klienta i wskaże przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji.
§8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:
– Realizacji zamówionej Usługi
– Rozpatrzenia ewentualnych reklamacji
– Wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych i rachunkowych
– W celach marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę
3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie.
§9. ZAWARCIE, CZAS TRWANIA I ROZWIĄZANIE UMOWY ABONAMENTOWEJ
1. Umowa abonamentowa zawierana jest na okres 12 miesięcy.
2. Umowa abonamentowa rozpoczyna się z dniem aktywacji usługi, która następuje po dokonaniu płatności.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy abonamentowej ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
– Naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu
– Wykorzystywania usług w sposób sprzeczny z ich przeznaczeniem
– Zachowania Klienta naruszającego zasady współżycia społecznego
4. W przypadku rozwiązania umowy abonamentowej z winy Klienta, Klientowi nie przysługuje zwrot opłaty abonamentowej.
5. Przed upływem okresu abonamentowego Usługodawca może zaproponować Klientowi przedłużenie umowy na kolejny okres. Brak odpowiedzi Klienta lub brak dokonania płatności za kolejny okres oznacza zakończenie umowy abonamentowej z upływem dotychczasowego okresu.
§10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 3.
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usług.
3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
– O świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy
– W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Usługodawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
5. W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy.
§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2. Wszelkie spory wynikające z realizacji Usług będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania zmienionego Regulaminu na Stronie.
4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na Stronie.